Dinsdag 5 juni, Inleveren en check in hotel

5 juni 2018 - Vancouver, Canada

Alle tassen zijn gepakt, voorraadkasten leeg, tanks gevuld, na 17 dagen is het tijd om ons rijdend huis in te leveren bij de verhuurder. Na een kleine checkup staat de taxi klaar om ons naar Downtown Vancouver te brengen.

Paul had alleen niet opgelet en had de sleutel van de camper nog op zak. Oeps. Die is meegereisd naar het hotel! Na wat heen en weer gebel kunnen we de sleutel achterlaten bij de receptie en het verhuurbedrijf komt hem ophalen. Pff, dat scheelt een hoop gedoe.

We verkennen de omgeving van ons hotel Rosedale on Robson. We komen bij een parkje met een leuke speeltuin. Er is een brede glijbaan en Soof en Dijn besluiten er samen naast elkaar vanaf te gaan onder het genot van flink wat gelach!

Iets verder komen we terecht in China Town met middenin een prachtig park. Uiteraard alles volgens de regels van de Chinezen. Het brengt onze herinneringen terug van onze reis naar China. Dus genoeg te vertellen en uit te leggen aan de kinderen.

We besluiten de kinderen in bad te doen voor het eten, maar hebben heen zin om ze weer in een pak te hijsen voor het avondeten. We doen eens gek en bestellen roomservice. Een prima afsluiter van de dag!

1. Tante netje:
    6 juni 2018
    wat heb ik genoten van jullie reisverhalen. tante netje