Zaterdag 19 mei, Eerste rit en Othello tunnels

19 mei 2018 - Hope, Canada

Soof en Dijn waren vanmorgen vroeg wakker. Om 3.00 uur werd er vrolijk gekletst en naar elkaar gezwaaid. Om 5.00 uur maar besloten om de kinderen bad te doen en onszelf aan te kleden. Hoezo jetlag?! Gelukkig werden we om 7.30 uur opgehaald om richting camper te gaan. Na een korte uitleg starten we de motor om onze toer te beginnen. Stop 1: een mega grote supermarket! Na 2 uur rondstruinen door de gangpaden is de camper tot de nok toe gevuld met (over)levensmiddelen, want je zou eens zonder eten komen te staan midden in een natuurpark.

Onze eerste overnachtingsplek hebben we rond 15.00 uur bereikt. Othello tunnels Campground is een kleine camping met alle voorzieningen: water, elektra, speeltuintje en picknicktafel. Op zo’n 1,5 kilometer loopstand bevinden zich de Othello tunnels (goh hoe zouden ze toch aan de naam van de camping komen). Deze tunnels zijn in 1934 uitgegraven om te gaan gebruiken voor treinverkeer. Helaas zijn ze nooit in gebruik genomen.

De omgeving is hier prachtig. Overal om ons heen hoge bergtoppen bedenkt met sneeuw, bomen en ruwe rotspartijen. De wegen kronkelen mee langs het woeste water door pieken en dalen.

1. Ria:
    20 mei 2018
    Zo we de camper zien is hij dan uitgeschoven of staat hij dan zodat je kan rijden
  2. Linda van Dijk:
    20 mei 2018
    Leuk om jullie eerste verhaal te lezen ! Gave camper!
  3. Bente:
    20 mei 2018
    Leuk om te lezen! Heel veel plezier!!
    Nu al benieuwd naar jullie volgende verhaal!
  4. Jolanda:
    Gaan jullie vandaag naar Kelowna
  5. Minke:
    21 mei 2018
    Heel fijn en leuk om te lezen! Geniet er weer van!