Zondag 20 mei, Familiebezoek in Kelowna

20 mei 2018 - Kelowna, Canada

Een route van 2,5 uur stond deze ochtend op de planning. Om 7.00 uur verlaten we de dan nog rustige campground. Op naar Kelowna. We hebben een overnachtingsplek bij familie kunnen regelen. De camper parkeren we op de oprit van een neef van Nico en zijn gezin. Nadat we een hotdog van de bbq hebben genuttigd staat er een leuke toer door Kelowna op ons te wachten met persoonlijke gidsen. Super!

Zo bezoeken we eerst Kettle Valley Steam Railway. Het is even een flinke off road toer om bovenop de berg te komen, maar uiteindelijk stappen we uit op een adembenemende plek. Een uitzicht door getekende natuur ontstaan door bosbranden in combinatie nieuwe bloeiende en groeiende bomen, planten en struiken en met uiteraard bergen, water en veel gesteente.

Omdat we met twee kleine dames reizen proberen we het toeristische element te combineren met activiteiten die meer op kinderen gericht zijn. Gelukkig bied Kelowna City park de mogelijkheid om eindeloos te spelen. Een heerlijk park waar lokale mensen de ontspanning opzoeken.

1. Tante netje:
    21 mei 2018
    leuk dat het zo lekker gaat en dat de dames het goed doen. geniet ervan. Er is zoveel moois te zien in Canada en uiteraard de groetjes voor heel de familie